[software-liber] Re: cereri bucuresti?

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Vin Mai 15 22:27:14 EEST 2009

Pentru mine este foarte greu sa ma duc la registratura sa depun o
cerere deoarece nu am acel timp in care sa fac asa ceva.
Din aceasta cauza incerc sa rezolv totul prin telefon sau email.

Sa speram, poate voi primi un raspuns :)

LucianO,

PS. Am trimis o solicitare si catre directia de informatizare din
cadrul Primariei Generale a Municipiului București

În data de 15 mai 2009, 22:20, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris: