[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Dum Mai 17 23:50:53 EEST 2009

Salut,

Pe pagina respectivă ar trebui explicat ce înseamnă a fi membru GSL
și/sau membru activ. De asemenea, ar trebui explicat că persoanele de
acolo au fost sau sunt implicate în diverse proiecte derulate de GSL.
În caz contrar oricine este înscris în acest grup ar putea solicita să
fie pe pagina respectivă.

După mine, oricine aderă la acest grup este membru GSL până în
momentul în care solicită să nu mai fie sau iese din grup.

Orice membru GSL poate avea unul din următoarele statusuri:
- membru pasiv: a avut activitate în cadrul grupului dar din anumite
motive momentan nu participă
- membru activ: participă activ la acțiunile grupului GSL
- membru guest: nu se implică în activitățile grupului, eventual le urmărește

Oricum, în acest moment nu îmi este clar cine trebuie să apară pe
pagina respectivă si cine nu.

LucianO,

În data de 17 mai 2009, 18:44, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris: