[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Mai 18 07:55:33 EEST 2009

On Sun, 2009-05-17 at 20:38 -0700, Lucian Constantin wrote:
> Lucian Oprea a scris:

Hmm, ultima dată când am zis să descriu fiecare chestiune, mi s-a
reproșat că e prea multă apă de ploaie și să ne restrângem doar la
conținut important fără detalii și explicații în plus.

Însă nici să ajungem la concursuri cu premii finale de membru GSL (s-a
întâmplat pe Ubuntu-ro și e dezgustător) nu mi-ar place. Deci ar trebui
discutată treaba cu membrii.

Apropo, totuși nu mii clară faza cu „guest” și „pasiv”. Eu nu văd
diferența.

Cei care au fost trecuți în pagină erau din ce reținusem eu până acum.
Totuși am fost neplăcut surprins că în wiki am fost 2 persoane ce ne-am
trecut ca membri în timp de ~2 săptămâni. :(

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/