[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Tudor Pop tudor.m.pop la gmail.com
Lun Mai 18 09:14:10 EEST 2009

pai poate chiar de aia ar trebui specificat clar cine face si cine nu
obiectul onoarei de a fi trecut acolo
bag sama ca cei mai multi sunt modesti si nu considera ca ar fi merituosi
destul,
parerea mea