[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Mai 18 09:43:26 EEST 2009

Nu e atat onoare ci responsabilitate. Cine e acolo e de preferinta sa fie
persoana de contact  raspunzatoare
*acum* pentru un proiect cu mai multi contibutori - nu neaparat al GSL -de
ex traducere OOo.
Deci fara membri guest/pasivi/fani etc, nu e cartea de telefoane, hall of
fame sau pagina de linkuri la bloguri personale :)
Membri trecuti acolo trebuie sa aiba linkuri - externe dar de preferinta in
wiki la activitatile lor, sa stie lumea cum ii contacteaza si cum se
implica in ce fac sau cum raporteaza probleme cu acea activitate. E pagina
de coordonare nu tablou de terminat liceul :)

Jani