[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Mai 18 10:16:25 EEST 2009

În data de Du, 17-05-2009 la 18:44 +0300, Stas SUSHKOV a scris:
> On Tue, 2009-05-05 at 20:18 +0300, Jani Monoses wrote:
> >
> O sciță e gata.
> http://softwareliber.ro/membri/
>
> Sunt sigur că trebuie să mai fie persoane ce merită să fie trecute
> acolo, însă nimeni nu a dat nici-un semn până acum :(
După părerea mea pagina stă mai bine ca subpagină pentru „Despre”

Consider că acolo ar trebui trecuți doar persoane care se ocupă activ de
ceva activitatea, astfel încât să fie contactați în legătură cu ea.
Eu unul m-am șters, deoarece deocamdată nu am nici o activitate și în
consecință nu am pentru ce să fiu contactat.

În rest ce să spun, văd în continuare pe listă, că în loc să se discute
despre promovarea softwareului liber în România, se discută despre
pagini web fără conținut.

Succes!
--
Adi Roiban