[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Lun Mai 18 10:28:53 EEST 2009

În data de 18 mai 2009, 10:16, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

> În data de Du, 17-05-2009 la 18:44 +0300, Stas SUSHKOV a scris:

> După părerea mea pagina stă mai bine ca subpagină pentru „Despre”
>
> Consider că acolo ar trebui trecuți doar persoane care se ocupă activ de
> ceva activitatea, astfel încât să fie contactați în legătură cu ea.
> Eu unul m-am șters, deoarece deocamdată nu am nici o activitate și în
> consecință nu am pentru ce să fiu contactat.
>

> În rest ce să spun, văd în continuare pe listă, că în loc să se discute
> despre promovarea softwareului liber în România, se discută despre
> pagini web fără conținut.

Adi, membri activi de acum nu vor fi activi și mâine. Poate se
căsătoresc, iau credite și fac copii și nu vor mai avea timp de
voluntariat. Așa că un sait unde pot ateriza potențiali noi membri
este foarte important, nu e o statuie pe care ne-o ridicăm nouă.

Dacă împreună nu putem ridica un sait pentru grupul nostru de interes,
atunci nu vom putea duce în spate nici o entitate legală. Or de
contribuit și promovat software liber cred că o facem fiecare zilnic,
fie că e o recomandare de a folosi software liber, fie că am tradus un
sistem de operare.

Eu propun ca membri activi să fie considerați cei care sunt implicați
într-un proiect de software liber de așa manieră încât alte persoane
ar fi interesate să-i contacteze. Îți pui întrebarea dacă prin ceea ce
faci la un proiect lumea ar vrea să te contacteze pentru a se alătura
și atunci îți iei inima în dinți și îți asumi responsabilitatea de a
fi afișat între membrii activi.