[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Mai 18 10:34:59 EEST 2009

Eu am mai zis-o.
Mie mi-ar place să văd din fiecare team Românesc câte un membru la noi.
Aceștia să aibă menirea de a comunica și sincroniza cu noi.

În același timp, acest fapt ar consolida legătura și unitatea mișcării
noastre.

De la RosEdu ar fi Alex Eftimie (mai urmăresc ce se întâmplă pe-acolo și
sunt sigur că și-ar putea lua răspunderea).

Ar mai fi Diacritice, Fedora, alte LUG-uri și comunități care nu le
cunosc.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/