[software-liber] Re: Descriere membri GSL

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Lun Mai 18 11:43:50 EEST 2009

> Hmm, ultima dată când am zis să descriu fiecare chestiune, mi s-a
> reproșat că e prea multă apă de ploaie și să ne restrângem doar la
> conținut important fără detalii și explicații în plus.

Trebuie ca totul sa fie clar si in acest moment lipseste acest lucru. Nu se
stie cine trebuie sa fie pe pagina respectiva si cine nu.

> Însă nici să ajungem la concursuri cu premii finale de membru GSL (s-a
> întâmplat pe Ubuntu-ro și e dezgustător) nu mi-ar place. Deci ar trebui
> discutată treaba cu membrii.

De acord cu partea cu membrii.

> Apropo, totuși nu mii clară faza cu „guest” și „pasiv”. Eu nu văd
> diferența.

Pasiv este o persoana care a avut activitate, dar momentan nu se implica
deoarece este plecat din tara, nu mai are timp, etc.
Guest este acel utilizator care s-a inscris in grup dar nu are nici o
activitate.
Aceste denumiri se pot modifica cum se doresc - NU am gasit alte denumiri
mai inspirate

> Cei care au fost trecuți în pagină erau din ce reținusem eu până acum.
> Totuși am fost neplăcut surprins că în wiki am fost 2 persoane ce ne-am
> trecut ca membri în timp de ~2 săptămâni. :(

Poate este si din cauza ca daca navighezi in wiki acel link nu este
disponibil.

> --
> () Campania Panglicii în ASCII
> /\ http://stas.nerd.ro/ascii/