[software-liber] Re: Promovare GSL

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Lun Mai 18 18:17:11 EEST 2009

Salut,

Bun link. Nu stiam de existenta lui. Din cele cateva clic-uri am observat ca
pagina este actualizata.
Se poate pleca de la acest link si sa ne facem propria structura fara "sa ne
calcam pe bataturi". Bineinteles, ca se poate face trimite si catre acest
link.

Pe softwareliber.ro ar trebui sa se regaseasca toate comunitatile care au
legatura cu softul liber. Cel mai important lucru este ca persoana care
vizualizeaza pagina sa poata vedea din start pentru o comunitate
persoana/persoanele de contact, un link catre comunitate si o adresa de
contact.

LucianO,

În data de 18 mai 2009, 13:21, Alex Eftimie <alex la rosedu.org> a scris: