[software-liber] marime stire

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mai 20 11:20:55 EEST 2009

Salut,

am adaugat un criteriu in wiki legat de marimea stirilor din
buletinele regulate. Ideea de baza e sa fie cat mai scurte,
astfel ca tot postul sa fie usor de parcurs in 2-3 minute, iar
detaliile sa fie in linkuri pentru cei interesati.

Stiu ca fiind odata la doua sapt am putea zice ca se merita sa fie o
lectura mai mare, dar scopul principal e sa se stie
ce se face, iar detaliile la dispozitia celor ce sunt interesati. Asa
in mod sigur nu plictisesc, dar cine vrea poate afla mai multe.

Am vazut ca ultima stire legata de ubuntu la CJ e cam stufoasa. Partea
aceea e subiect de blog-post - si chiar putin
mai detaliata, dar in stiri sa fie ceva unde nu pierzi vremea doar ai
o vedere de ansamblu.

Jani