[software-liber] Re: Perioada FLOSSCam 2009

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mie Mai 20 12:30:22 EEST 2009

Ce e LVLE? Asta - http://www.uvvg.ro/lvle/ ?

> Din acest punct de vedere cred ca ar trebui sa organizam FLOSSCamp la
> cel putin 1 luna distanta de LVLE.
>
> Daca vom sta la cabana putem sa amanam FLOSSCamp pentru Octombrie sau de
> ce nu, facem un winter FLOSSCamp prin decembrie :)

Prin octombrie nu prea mai e "camp", poti sa ai norocul de vreme buna,
dar cel mai probabil va fi frig, ploios si ziua scurta, am sta mai mult
"in casa".