[software-liber] Re: Perioada FLOSSCam 2009

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Mai 20 12:40:17 EEST 2009

În data de Mi, 20-05-2009 la 12:32 +0300, Alexandru Szasz a scris:

> În data de 20 mai 2009, 12:30, Nicu Buculei <nicubunu la gmail.com> a
> scris:
>
>         On 05/20/2009 12:02 PM, Adi Roiban wrote:
>
>                 Salut,
>
>                 Am vazut ca majoritatea a votat ca FLOSS camp sa fie
>                 in 29 august, dar
>                 tot atunci va fi si LVLE.
>
>                 Din cate stiu, cel putin eu si cu Alex ne-am anuntat
>                 prezenta la LVLE.
>

>         Ce e LVLE? Asta - http://www.uvvg.ro/lvle/ ?
>

> Chiar așa, dacă e evenimentul din Arad, ăla e pentru studenți și
> elevi, ce treabă are cu flosscamp ?
Dacă organizăm FLOSSCamp în data cea mai votată , cel puțin eu, și cred
că și cei din Arlug nu vor participa la FLOSSCamp.

Asta e tot.

În cred cred că ar trebui să stabilim de pe acum data FLOSSCamp pentru a
ne organiza timpul.

Spor!
--
Adi Roiban