[software-liber] Re: Perioada FLOSSCam 2009

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Mai 20 13:22:08 EEST 2009

În data de Mi, 20-05-2009 la 12:52 +0300, Nicu Buculei a scris:

> Ar fi fost foarte util daca s-ar fi spus despre LVLE cind a inceput
> votarea, astfel rezultatele ar fi iesit complet diferite.

Evenimentul a fost anunțat pe listă în 19 Aprilie.

Acum nu are așa mare importanță când va fi FLOSSCamp, cine poate să vină
vine, cine nu, nu.

Eu cred că important este să stabilim din timp data, (nu neapărat și
locul) astfel încât lumea să își plănuiască concediile.

Eu mă ofer să organizez FLOSSCamp la sfârșitul lui Iulie, începutul lui
August.

Spor!
--
Adi Roiban