[software-liber] Re: eliberatica

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Lun Mai 25 10:31:59 EEST 2009

On Mon, 2009-05-25 at 10:19 +0300, Nicu Buculei wrote:

> Pot sa spun ca ne-am simtit bine si ca sper sa repetam experienta (m-au
> depasit altii si mi-au postat deja pozele, asa ca nu mai am ce
> contributii de substanta sa pun).

Sper că am propulsat impresiile mele în articolele care au urmat după
eLiberatica, deci cuvintele sunt de prisos din partea mea.

Totuși, zic eu, deși mulți sunt de părerea că eLiberatica'09 nu a fost
mai bună decât anii trecuți, mie mi s-a părut că ediția de anul acesta a
câștigat foarte multă imagine pozitivă și o promovare pe măsură prin
simplul fapt că s-a acordat atenție și (micro)comunităților FLOSS din
România. Sincer, nici nu-mi imaginam ce mare a fost impactul conferinței
asupra unor lucruri care am reușit să le povestesc cu cei de prezenți
acolo.

Și da, cum scriam, în România încă se acordă foarte mare atenție
întâlnirilor face2face, și dacă nu te vede cealaltă parte, e cam greu să
te înțeleagă sau că se alăture proiectelor tale!

Următorul eveniment orientat FLOSS communities în România, va fi
FLOSSCamp, unde sper să fiu prezent și să ne vedem și mai mulți! :)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/