[software-liber] Re: eliberatica

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Mai 25 10:59:39 EEST 2009

On 05/25/2009 10:31 AM, Stas SUSHKOV wrote:

> Totuși, zic eu, deși mulți sunt de părerea că eLiberatica'09 nu a fost
> mai bună decât anii trecuți, mie mi s-a părut că ediția de anul acesta a
> câștigat foarte multă imagine pozitivă și o promovare pe măsură prin
> simplul fapt că s-a acordat atenție și (micro)comunităților FLOSS din
> România. Sincer, nici nu-mi imaginam ce mare a fost impactul conferinței
> asupra unor lucruri care am reușit să le povestesc cu cei de prezenți
> acolo.

A fost mai buna pentru ca au fost prezente mai multe comunitati si
pentru ca a fost public mai mult, multi studenti (am fost impresionat sa
aflu cit de multi folosesc Linux la scoala)

> Și da, cum scriam, în România încă se acordă foarte mare atenție
> întâlnirilor face2face, și dacă nu te vede cealaltă parte, e cam greu să
> te înțeleagă sau că se alăture proiectelor tale!

Si olandezul nostru a fost incintat de partea cu face2face, ca au fost
speakeri mai "tari" decit ar fi putut intilni la LinuxTag, asa ca si-a
cerut scuze ca nu a putut sta maimult cu noi, a ramas ca ne revansam in
Berlin peste o luna.

> Următorul eveniment orientat FLOSS communities în România, va fi
> FLOSSCamp, unde sper să fiu prezent și să ne vedem și mai mulți! :)

Sa fim macar la fel de multi ca in poza de grup a comunitatilor :D