[software-liber] Re: Raspuns de la Primaria Generala Bucuresti la solicitarea cf legii 544

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Lun Mai 25 22:25:19 EEST 2009

Salve,

In sfarsit am confirmarea pe email de la Primaria Generala a Municipiului
Bucuresti si de la Primaria Sector 6 ca imi vor raspunde la solicitarea cf
legii 544 in termenul prevazut de lege.

Upii, upii ....

LucianO,

În data de 20 mai 2009, 21:49, Lucian Oprea <oprea.luci la gmail.com> a scris:

Oprea Lucian
Utilizeaza soft liber - http://softwareliber.ro
Utilizeaza distributia linux openSUSE - http://www.suseromania.ro