[software-liber] Re: Raspuns de la Primaria Generala Bucuresti la solicitarea cf legii 544

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Lun Mai 25 22:29:40 EEST 2009

E bine de stiut ca se poate prin mail, asa poate mai multi se vor implica.
Teoretic nici nu mai trebuie sa fie solictantul din aceeasi localitate.

Jani