[software-liber] Re: [OFFTOPIC] Bug de localizare în Thunderbird

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Mai 26 13:09:31 EEST 2009

În data de 26 mai 2009, 13:01, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> In Ubuntu cel putin era impachetat si venea in lang-support-ro

Păi de unde ? În Fedora 10 nu este, în Fedora 11 e Thunderbird 3, iar
suplimentul de pe addons.mozilla.org nu are eroarea aia. Bănuiesc deci
că doar în Ubuntu e problema.