[software-liber] Re: [OFFTOPIC] Bug de localizare în Thunderbird

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mar Mai 26 14:16:17 EEST 2009

2009/5/26 Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com>:

> În data de 26 mai 2009, 13:12, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> Păi nu poți lua de pe addons din nou și să rezolvi bugul
> https://bugs.edge.launchpad.net/ubuntu/+source/mozilla-thunderbird/+bug/378265

Oricine cu cont de LP poate face asta, nu eu am impachetat propriu zis
(doar pt Kiwi cand nu era inca in Ubuntu)
ci am atasat XPI-ul intr-un bug si am zis la maintainer sa adauge.

Daca noul ubuntu va avea tb 3 si are deja incluse traducerile nu e
nimic de facut, altfel pt updates la versiunile
stabile oricine poate deshide un bug (de fapt atasa xpi la bugul
acesta deschis cu vcard) spunand ca rezolva problema

Jani