[software-liber] Re: [OFFTOPIC] Bug de localizare în Thunderbird

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Mar Mai 26 15:06:57 EEST 2009

Alexandru Szasz a scris:

> Eu mă ocup de localizare, dar Thunderbird 2 în română nu a existat
> niciodată oficial, doar un supliment pe addons.mozilla.org. Încearcă
> să-l instalezi pe ăla și apoi vezi dacă se poate reproduce problema.

Salut,

Păi dacă n-a existat oficial, atunci cum face distribuția Ubuntu să pună
  Thunderbird în română, în cazul în care setezi sistemul cu interfață
default în română ?

Cineva, cumva, trebuie să fi adăugat suportul ăla. Că nu-mi inchipui că
se instalează automat extensia, special pentru limba noastră.

Altă soluție ar fi trecerea la Thunderbird 3.x, care deja se foloseste
în Fedora... Dar probabil că ar fi împotriva filozofiei Debian/Ubuntu de
a folosi un software mai vechi, testat...

Ne poate ajuta cineva care știe mai îndeaproape cum se procedează la
localizare în Ubuntu - eventual să ia legătura cu dezvoltatorii de-afară?

Numai bine,
Răzvan