[software-liber] Re: [OFFTOPIC] Bug de localizare în Thunderbird

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mar Mai 26 15:28:43 EEST 2009

În data de 26 mai 2009, 15:06, Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro> a scris:

> Alexandru Szasz a scris:

> Salut,
>
> Păi dacă n-a existat oficial, atunci cum face distribuția Ubuntu să pună
>  Thunderbird în română, în cazul în care setezi sistemul cu interfață
> default în română ?
>
> Cineva, cumva, trebuie să fi adăugat suportul ăla. Că nu-mi inchipui că
> se instalează automat extensia, special pentru limba noastră.

Jani a zis că a pus.
Anexează fișierul ăsta:
https://addons.mozilla.org/ro/thunderbird/downloads/latest/8463/addon-8463-latest.xpi
la bugul din ubuntu și spune-le să actualizeze traducerea.