[software-liber] Prezentare la concursul " IT Innovation " pentru elevi

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mar Mai 26 22:57:43 EEST 2009

Salut.

Dacă îl cunoști pe Radu Mircea Ilea, atunci o chestie pe care ai putea
să o faci e să treci pe la Centru de comunicații să iai CD-urile cu
KiwiLinux și Ubuntu pentru prezentare, pentru că le-am promis, însă
nicicum nu știu dacă reușesc să mă întâlnesc cu Radu Mircea Ilea.

Dacă poți mâine, anunț colegii că tre să vii după CD-uri.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/