[software-liber] Re: Prezentare la concursul " IT Innovation " pentru elevi

Radu Mircea Ilea radumilea la gmail.com
Mie Mai 27 07:38:00 EEST 2009

Salut.

Spune doar o ora si o locatie si pot veni eu dupa ele, pentru ca am avea
nevoie de ele innainte de concurs. In cazul in care le-ai dat la Bele Paul,
am sa iau eu legatura cu el pentru a mi le preda.

Radu
În data de 26 mai 2009, 22:57, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a scris: