[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Mai 27 10:51:23 EEST 2009

On Wed, 2009-05-27 at 09:50 +0300, Tibi Turbureanu wrote:
> On Tue, May 26, 2009 at 11:23:26PM -0700, mariuz wrote:

Salut Marius,
am discutat și eu această idee cu Georg în cadrul conferinței.
Nu voiam să aduc vorba despre acest subiect până nu vine și Adi de la
UDS cu veștile de pe frontul de est.

Oricum, deja am început să lucrez la softwareliber.ro în limba engleză,
special ca să-l poată consulta și colegii din străinătate.

Din fericire/nefericire, ce am mai povestit cu Georg poate genera lungi
dezbateri dacă se merită sau nu ca următorul pas a GSL-ului să fie
fsf-eu, așa că zic eu, mai bine ar fi să lăsăm acest subiect până nu mă
întâlnesc și cu colegii din Cluj să povestim în persoană mai multe
detalii.

Îmi pare rău, însă nu vreau să mă grăbesc cu opinii și decizii.

Spor.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/