[software-liber] cerere ministerul edu

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mai 27 10:58:49 EEST 2009

Salut,

putem cere informatii legate de programul SEI (laboratoare in scoli)
ca in Cluj din fiecare judet separat dar nu cred ca
avem resursele pentru asta. O alternativa e sa cerem direct de la
minister ca ei stiu ce au trimis in fiecare judet.

Chiar au o pagina pt 544 dar nu e adresa de mail (nu mai stiu daca e
in lege ca poti cere electronic sau e doar o optiune)

http://www.edu.ro/index.php/articles/c247/

Deci ar trebui cineva din Bucuresti sa depuna o cerere pentru a afala
nr de calculatoare si licente de toate tipurile trimise
in tara in ultimi 4 ani.

Jani