[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mai 27 11:01:29 EEST 2009

2009/5/27 Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro>:

> Jani, ești unicul care mai susține părerea aceasta.
> :)

softwareliber.ro e 'unica' pagina care e asa pe tot netul (bara de
navigare ce se misca de la o pagina la alta)

Sunt unicul pt ca ceilalti nu au zis nimic nu din cauza ca s-a
razgandit cineva :)

Jani