[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Mai 27 11:30:09 EEST 2009

În data de Ma, 26-05-2009 la 23:23 -0700, mariuz a scris:
> Am vorbit cu Georg Greve la eliberatica http://identi.ca/greve
> http://identi.ca/greve
> si ma gandeam ca gsl-ul o sa fie parte din fsfe ,
> Eu vreau sa ma implic mai mult si o sa o sa ma inregistrez aici
> http://fellowship.fsfe.org/
>
> ps: daca este nevoie de ajutor/material pentru asociatie gsl sau ong
> sa ziceti
Eu zic ca putem povesti pe lista.

Eu am povestit mai demult (2005) cu cei de la FSFE despre fellowship,
iar parerea mea e ca FSFE Fellowshipe e bulshit.

M-as bucura sa gresesc si asi vrea sa aflu de la voi, cu ce are de
gastigat softwareul liber din Romania, daca cativa dintre voi sunteti
infratiti cu FSFE ?

Gandul ca GSL o sa fie parte din FSFE este foarte vag. Ce vrea sa
insemne asta? Care este urmatoarea actiune pentru a implinii acest gand?

Este nevoie de investit timp pentru asociatie, dar in continuare NU STIU
ce vom face DUPA ce avem asociatie.

Am tot auzit lume care imi spunea ca daca GSL e asociatie, sau parte din
FSF, in acest caz ar investi mai mult timp... dar altfel nu. WTF? De
ce?

Din acest motiv eu unul sunt reticient in a avea o asociatie, tocmai
pentru a evita situatia in care va trebui sa colaboram cu astfel de
persoane interesate doar de un titlu "membru al asociatiei..."

Eu unul asi vrea sa vad o propunere concreta de genul, hai sa fim membri
FSFE si dupa aceea sa organizam cel mai meserias FLOSSCamp.

Nu sunt de acord cu un plan de genul "Hai sa fim membri FSFE. PUNCT."

Succes!
--
Adi Roiban