[software-liber] Re: cerere ministerul edu

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mai 27 12:22:43 EEST 2009

> La asta m-am referit cand am zis ca incerc sa repar inactivitatea mea
> legata de 544.

Ar fi super. Ca sa eviti un raspuns negativ zic sa pui cat mai putin
in cerere dar clar.

Nu intreba de buget ca am inteles ca ala e secret si nu au dat nici la
ziaristi cand s-a cerut.
Eu la insp Cluj am vorbit in prealabil cu cineva de acolo sa aflu cam
ce are sens sa pun in cerere.
In acel moment probabil as fi putut deja sa primesc acele chestii
forwardate dar e bine sa fie oficial.

Pt minister as zice, numarul de laboratoare SEI pe judete si ani,
specificand nr de calculatoare si
licentele de pe statii de lucru si servere cat mai specific. (Ce
versiune de Windows sau Linux,
ce verisuni de MS Office, ce versiuni de programe educationale)

daca resping va trebui reformulata cererea, eventual depuse mai multe
paralel de diversi membri din Bucuresti -
acum ca am vazut din stirile de la Eliberatica  ca totusi e cea mai
numeroasa si activa comunitate din tara nu aveti nici o scuza ;)

Jani