[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Mai 27 12:35:54 EEST 2009

Nu vreau sa fiu Gica contra. Idea e ca eu unul vreau sa vad idei care
duc undeva.
Faza cu organizat FLOSSCamp era doar un exemplu stupid si sunt de acord
ca daca organizam FLOSSCamp doar ca sa ne vedem, tot nu vom rezolva mare
lucru.

In continuare asi dori sa aflu raspunsul la intrebarea:
Ne facem toti fellow FSFE... si apoi CE?

Sunt de acord ca trebuie sa facem asociatie, si ca astfel putem obtine
credibilitatea, dar sincer, acum nu stiu cine, in afara de Jani, poate
sa duca asociatia inainte.
In cazul acesta riscam sa avem Yet another NGO, care exista dar nu face
nimic.

Am pus banner cu Greenplace, deoarece ei chiar fac ceva.
Si WWF este organizatie... si nu am banner cu ei... tocmai pentru ca nu
fac nimic.

Spor!
Adi

În data de Mi, 27-05-2009 la 12:06 +0300, Jani Monoses a scris:

--
Adi Roiban