[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

mariuz mapopa la gmail.com
Mie Mai 27 12:45:29 EEST 2009

On May 27, 5:35 am, Adi Roiban <a... la roiban.ro> wrote:
> Nu vreau sa fiu Gica contra. Idea e ca eu unul vreau sa vad idei care
> duc undeva.
> Faza cu organizat FLOSSCamp era doar un exemplu stupid si sunt de acord
> ca daca organizam FLOSSCamp doar ca sa ne vedem, tot nu vom rezolva mare
> lucru.
>
> In continuare asi dori sa aflu raspunsul la intrebarea:
> Ne facem toti fellow FSFE... si apoi CE?
vedem si dupa aceea , oricum cred ca exista todo mare pentru
comunitatea foss din romania
problema romaneasca in general este ca ne trebuie idei perfecte , eu
zic ca facem ceva si
dupa aia patchuim pana iese (modelul linux kernel )

> Sunt de acord ca trebuie sa facem asociatie, si ca astfel putem obtine
> credibilitatea, dar sincer, acum nu stiu cine, in afara de Jani, poate
> sa duca asociatia inainte.
> In cazul acesta riscam sa avem Yet another NGO, care exista dar nu face
> nimic.

vad ca toti suntem eminescieni pe aici , la noi tote ideile nu o sa
mearga din start
poate ne vin pe drum oricum ne mai dau si ei idei si taskuri (care
trebuie implementate)
> Am pus banner cu Greenplace, deoarece ei chiar fac ceva.
> Si WWF este organizatie... si nu am banner cu ei... tocmai pentru ca nu
> fac nimic.
Problema nu e ce fac ei ci ce realizam noi