[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Mie Mai 27 12:48:20 EEST 2009

> In continuare asi dori sa aflu raspunsul la intrebarea:
> Ne facem toti fellow FSFE... si apoi CE?

Doar sa clarific. Nu am nici cea mai mica intentie sa intru in FSFE
sau alta organizatie.
Daca e vre-una in care voi participa va fi Asoc GSL - si doar de nevoie.

> Sunt de acord ca trebuie sa facem asociatie, si ca astfel putem obtine
> credibilitatea, dar sincer, acum nu stiu cine, in afara de Jani, poate
> sa duca asociatia inainte.

Din pacate nici eu nu pot. Nici prin cap nu mi-ar trece sa fac asta singur.

> In cazul acesta riscam sa avem Yet another NGO, care exista dar nu face
> nimic.

Asa e. Nu am zis sa facem asociatie azi, doar ca daca o facem (si
inseamna ca e cineva
care are timp) va avea mai mult spor. Am inteles pana acum ca nici cu
asta nu erai de acord,
de aceea am re-enumerat care vad eu ca ar fi avantajele.

> Am pus banner cu Greenplace, deoarece ei chiar fac ceva.

Daca era doar un PFA ce se lega cu lanturi de baleniera nu aveai la ce
pune link, chiar daca el oprea baleniera :)

> Si WWF este organizatie... si nu am banner cu ei... tocmai pentru ca nu
> fac nimic.

macar au logo fain.

Deci, ok suntem de acrod pana la urma. Ar fi bine daca am fi destul de
activi sa putem duce o asociatie inainte dar inca nu suntem
E posibil ca odata infiintata sa fim mai motivati - firmele ar dona si
am avea bani de multe CDuri, tricouri si altele ce ar fi altceva decat
sa le
platim din buzunarul nostru  - si simbolic si de credibilitate nu in
primul rand dpdv financiar -. Adica daca imparti CDuri in scoala ca
ONG
e mai ok decat daca mergi si le dai asa de la tine.
Ce nu stim ce probleme apar, de hartogarie si timp pierdut, de
competitii si rivalitati stupide intre membri fondatori, de lipsa de
planuri, etc.

Deci nu esti Giga contra, inteleg ce zici foarte bine.

Jani