[software-liber] Re: Prezentare la concursul " IT Innovation " pentru elevi

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Mie Mai 27 12:51:34 EEST 2009

Dacă tot au fost atâtea mesaje pe tema concursului de proiecte pentru
elevi, pot să-i rog pe cei care vor participa (Bele Paul, Radu Mircea
Ilea, ...) acolo să-i invite din partea mea pe concurenți și la:
Scoala de Vară "Informatica la Castel" http://proinfo.uvvg.ro ?
Termenul limită de înscriere la concurs fiind 15 iunie.

Invitația se adresează si membrilor grupului pentru software Liber,
întrucât Scoala de Vară este dedicată promovării sistemelor și
instrumentelor FOSS în învățământ. Va avea loc acolo, în același
cadru, și ediția a 7-a a Seminarului "Linux și Mediile Virtuale de
Instruire". Acolo termenul de înscriere nu-i chiar așa de presant.

cu mulțumiri,

Mihai Jalobeanu
PS Apreciez că cele de mai sus nu sunt doar de interes local :-)