[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Mie Mai 27 12:52:03 EEST 2009

În data de 27 mai 2009, 11:43, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> acolo se pot pune buguri datr lumea nu le citeste. Despre cel in cauza
> nu s-a comentat deloc din cate stiu,
> desi e aoclo de mult timp.
> Poate are sens sa avem sedinte regulate pe IRC (nu am vazut in stiri
> sa se faca deci nu stiu daca au mai fost in afara de prima)
> unde sa discutam cand ajungem in impas cu anumite subiecte.

trac pentru probleme legate de designul saitului.

Revenind la subiect, Adi, am repetat și eu și Jani de multe ori că GSL
are nevoie de o imagine.

Când apare un subiect ca cel că s-a greșit un subiect la teza unică
televizunile și ziarele găsesc pe președinta asociației părinților
pentru a-i cere părerea.

Când apare o știre ca „guvernul dă 300 de milioane de € pe licențe
Microsoft”, televiziunile nu găsesc pe nimeni pentru a întreba dacă
există alte variante. Nu este nimeni care să militeze activ pentru
software liber. Sunt inițiative individuale pe care televiziunea le
ignoră.

Tocmai de aia strângem aici contribuitori activi, ca să fie un nucleu
de acțiune puternic. Când apare o știre că guvernul dă bani pe licențe
când ar putea să facă economii cu software liber, GSL trebuie să dea
un comunicat că există soluții și să le fundamenteze astfel încât să
dea material presei și televiziunilor pentru a avea vizibilitate.
Chiar dacă e nevoie să ne strângem uneori cu pancarte în fața unei
clădiri.

Or în stadiul actual de grup constituit ad-hoc nu vom fi luați în
seamă mai mult decât un om care e întrebat de presă lângă o clădire în
flăcări ce crede despre focul ăla.