[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Mai 27 14:05:01 EEST 2009

No, de asta îmi era frică.
Tot ce s-o discutat aici, mi se părea mai ok dacă o povesteam între noi
(cei din Cluj) și apoi expuneam idea și pe listă (așa am discutat tot
noi, doar că prin offtopic și alte lucruri nesemnificative).

Acum îmi e greu să ghicesc ce-o înțeles fiecare (ba layout, ba bullshit,
ba support).

Aș prefera să închidem subiectul până NU:
* avem o pagină web (la care se lucrează) în engleză
* o trimitem celor de la FSF-eu
* aflăm părerea lor despre noi și ce ne pot da

Degeaba începem discuția cu vise de fellow și etc, dacă:
1. Nu avem nevoie de așa ceva
2. Nu ne-o dă nimeni la momentul actual, și din ce-i ce au scris până
acum pe listă nu prea e gata să dea nimeni din coate

Odată ce vor fi clare unele lucruri, voi relua discuția pe listă, de
data aceasta cu lucruri concrete, sper.

O zi bună.

--
() Campania Panglicii în ASCII