[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

mariuz mapopa la gmail.com
Mie Mai 27 14:28:40 EEST 2009

On May 27, 7:05 am, Stas SUSHKOV <s... la nerd.ro> wrote:
> No, de asta îmi era frică.
> Tot ce s-o discutat aici, mi se părea mai ok dacă o povesteam între noi
> (cei din Cluj) și apoi expuneam idea și pe listă (așa am discutat tot
> noi, doar că prin offtopic și alte lucruri nesemnificative).
>
> Acum îmi e greu să ghicesc ce-o înțeles fiecare (ba layout, ba bullshit,
> ba support).
>
> Aș prefera să închidem subiectul până NU:
> * avem o pagină web (la care se lucrează) în engleză
> * o trimitem celor de la FSF-eu
> * aflăm părerea lor despre noi și ce ne pot da
de acord si poate ca mai bine ca este discutie deschisa

> Degeaba începem discuția cu vise de fellow și etc, dacă:
> 1. Nu avem nevoie de așa ceva
> 2. Nu ne-o dă nimeni la momentul actual, și din ce-i ce au scris până
> acum pe listă nu prea e gata să dea nimeni din coate
>
> Odată ce vor fi clare unele lucruri, voi relua discuția pe listă, de
> data aceasta cu lucruri concrete, sper.

dupa pagina in engleza mai discutam , o sa ma inscriu si eu pe lista
la ei la fsfe

un ong se pare ca avem deocamdata daca se doreste a fi folosit pentru
noi ce de pe gsl , un prieten are daca va fi nevoie (folosit tot
pentru open/free source) el voia sa il desfiintzeze si o sa il preiau
pana se face ong cu free software sau software liber