[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Mai 27 16:41:33 EEST 2009

În data de Mi, 27-05-2009 la 14:05 +0300, Stas SUSHKOV a scris:
> No, de asta îmi era frică.
> Tot ce s-o discutat aici, mi se părea mai ok dacă o povesteam între noi
> (cei din Cluj) și apoi expuneam idea și pe listă (așa am discutat tot
> noi, doar că prin offtopic și alte lucruri nesemnificative).
Eu unul m-am saturat sa se tot povesteasca in bisericute, iar persoanele
din Cluj sa fie clasa privilegiata, care apoi impartaseste cunostinte
multimii.

> Acum îmi e greu să ghicesc ce-o înțeles fiecare (ba layout, ba bullshit,
> ba support).
>
> Aș prefera să închidem subiectul până NU:
> * avem o pagină web (la care se lucrează) în engleză
> * o trimitem celor de la FSF-eu
> * aflăm părerea lor despre noi și ce ne pot da
FSF-eu sunt Dumnezeu, sau de ce nu putem povestii inainte sa aflam
parerea lor?

> Degeaba începem discuția cu vise de fellow și etc, dacă:
> 1. Nu avem nevoie de așa ceva
> 2. Nu ne-o dă nimeni la momentul actual, și din ce-i ce au scris până
> acum pe listă nu prea e gata să dea nimeni din coate
Tocmai, discutam daca avem sau nu nevoie de fellow FSFE.

--
Adi Roiban