[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Mie Mai 27 16:45:08 EEST 2009

On Wed, May 27, 2009 at 12:48:20PM +0300, Jani Monoses wrote:

> Doar sa clarific. Nu am nici cea mai mica intentie sa intru in FSFE
> sau alta organizatie.
> Daca e vre-una in care voi participa va fi Asoc GSL - si doar de nevoie.

„FSFE fellow” poate fi fiecare dacă dorește. Scopul este sponsorizarea. Cine
crede ca FSFE îi reprezintă interesele ca utilizator și/sau dezvoltator de
programe libere în Europa, atunci se înscrie și gata.

Nu cred că trebuie să fie o mișcare generală în cadrul unei organizații. Nu
așa se face o afiliere. FSFE are nevoie de contribuții voluntare în primul
rând, nu de donații.

Tibi