[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Mie Mai 27 17:21:20 EEST 2009

On Wed, 2009-05-27 at 16:41 +0300, Adi Roiban wrote:
> În data de Mi, 27-05-2009 la 14:05 +0300, Stas SUSHKOV a scris:
> Eu unul m-am saturat sa se tot povesteasca in bisericute, iar persoanele
> din Cluj sa fie clasa privilegiata, care apoi impartaseste cunostinte
> multimii.

Nu povestește nimeni în bisericuțe. Stai liniștit că am povestit deja și
cu Alex Eftimie și cu Alex Szasz. Ideea era să aflu și părerea voastră
(eu-s mai tânăr și nu am de unde să știu dacă ați mai abordat unele
subiecte). În final, dacă se merita, se punea la discuție și pe listă
problema, așa ce am rezolvat? Am povestit tot noi pe listă și i-am
plictisit pe restul.

> FSF-eu sunt Dumnezeu, sau de ce nu putem povestii inainte sa aflam
> parerea lor?

Să aflăm părerea lor în privință la ce? Ei nu știu nimic despre noi. Eu
știam că dacă vreau să țin o discuție cu cineva tre să-i explic
subiectul, așa ce să explic dacă nu am nimic scris, documentat.

> Tocmai, discutam daca avem sau nu nevoie de fellow FSFE.

Eu nu m-am prins ce să vreau de la ei. Și bănuiesc că restul cititorilor
la fel. Și asta ar fi prima întrebare în mail-ul care l-aș trimite
acolo. Însă ca să încep mesajul, tre să le dau o sursă de informare...
și tot așa mai departe.

Eu nu m-am prins de ce a fost începută această discuție, mă repet
deja... :(

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/