[software-liber] Re: software liber - open office

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Mai 28 17:47:24 EEST 2009

În data de 28 mai 2009, 17:39, catalinfest la gmail.com
<catalinfest la gmail.com> a scris:

> Salut !
>
> Iata motivul pentru care va scriu - Open Office !
> - daca ne uitam aici : http://distribution.openoffice.org/cdrom/
> vom vedea ca Open Office este un soft destul de folosit care nu are
> sprijinul necesar ;
> - cele doua linkuri sunt si nu sunt valide ;
> - ce putem face in acest sens ?

Mulțumesc pentru atenționare. Eu sunt liderul proiectului românesc,
dar momentan mă concentrez pe traducere, fără de care nu cred că pot
face o promovare.

Trimit totuși mesajul către Sorin de la intersol, a doua persoană nu
știu cine e dar mă interesez ce putem face.