[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Mai 29 11:13:04 EEST 2009

2009/5/29 Cristi Măgherușan <majeru la gmail.com>:

> Salut,
>
> Stas, e bine pentru o organizatie sa fie cat mai universal accesibila,
> si traducerea in engleza e cea mai buna metoda, dar nu merita sa stam
> si sa asteptam pana e facuta traducerea in engleza ca sa le putem
> arata celor de la FSFE si sa le cerem parerea despre faza cu
> fellowship-ul. Oricine e interesat care nu stie romana poate cu Google
> Translate sa isi faca o idee despre ce facem si cine suntem, chiar
> daca traducerea nu e exacta. Ii putem ruga sa citeasca traducerea, le

as zice ca si cine stie romana se prinde destul de greu ce facem si
cine suntem de pe website ;)

> Eu unul sunt de parere ca partea cu ONG_ul ar trebui lasata pana cand
> vom fi suficient de multi/activi astfel incat sa putem spune ca avem o
> activitate cat de cat continua, cu evenimente cam de doua ori pe luna,
> nu doar sporadice de 3 ori pe an cum sunt acum.

ONG nu e pt evenimente, acelea se pot face in stil Ubuntu
LoCo/workshop voluntar.

Cand vrei sa prezinti statistici despre ce licente se folosesc in
institutii publice, sau
sa depui o petitie, cerere, sa zici cuiva de un proiect de lege sa
scoata din programa scolara
MS Office si sa se lase doar 'office' definit cat mai generic atunci
good luck to FSFE fellowship,
oricati membri locali ar fi.

E nevoie de ONG pt a fi luat in calcul, altfel oricine oficial are
scuza bine fundamentata ca nu sta de vorba
cu orice necunoscut care are idei.

> Iar pe cei care spun ca ar dori sa contribuie numai la organizatie
> prin donatii nu ii opreste nimeni sa ne ajute sa ajungem la acest
> nivel de activitate, asta daca nu cumva urmaresc mai mult deducerea de
> impozit care stiu ca se face daca doneaza la ONG-uri.

Sunt convins ca cei ce vor sa doneze nu  urmaresc deducerea de
impozit, daca vor asta au mii de alte ONGuri prin care sa faca asta.
Sunt firme si persoane care cred in ideologia FOSS si in avantajele
ei, vor sa le pormoveze dar nu au timp (sunt firme da?) sau skillurile
pentru a se implica in acest fel si donatia i-ar facea sa
'rasplateasca' FOSS pentru avantajele ce le aduce.

Deci. E nevoie de ONG. Partea buna e ca vad in stiri ca ROSEDU este
deja asoc. Daca scopurile lor corespund cu ale noastre si nu se
limiteaza
la educatie in mediul universitar atunci eu voi contribui la asociatia
ROSEDU si sunt de acord sa fie vocea oficiala a grupurilor FOSS
locale.

Jani