[software-liber] Re: gsl si fsfe felowship

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Vin Mai 29 11:19:35 EEST 2009

În data de 29 mai 2009, 11:13, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:

> as zice ca si cine stie romana se prinde destul de greu ce facem si
> cine suntem de pe website ;)

Ei, asta e puțină răutate.

#
Cine suntem

Despre GSLSuntem un grup de persoane implicate individual în proiecte
locale, naționale și internaționale ce au legătură cu software-ul
liber. Suntem programatori, traducători, utilizatori și susținători de
software liber.

#
Ce facem

Proiectele GSLPromovăm software-ul liber prin proiecte inițiate de
grup printre care se numără proiecte de localizare în limba română, de
creat legături între comunități și sprijinire a lor și de informare a
publicului în legătură cu software-ul liber.

Cred că e destul de clar pentru un român cine suntem și ce facem. La
secțiunea „cum facem” (pagina de proiecte) mai trebuie lucrat pentru
ca oamenii să se poată alătura.