Fabricat în România

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Vin Mai 29 21:20:49 EEST 2009

Salut,
anunț de pe-acum că pagina cu proiecte software liber fabricate în
România va fi relansată în weekend-ul acesta.

La eLiberatica am cunoscut câteva persoane și proiecte care în opinia
mea merită (e puțin spus) să fie într-o astfel de pagină.

La momentul de față am următoarele proiecte pe listă:
* Narro (Alex Szasz)
* Lucruri (Adi Roiban)
* RadGs (Eduard Suica)

Aș mai pune și OpenSocrate deși nu pare un proiect original, cei din
spatele proiectului au anunțat crearea unei comunități și sper să-i
putem ajuta măcar cu vestea.

Rog toți ce-i înscriși pe listă care știu despre asemenea proiecte, să
trimită un mesaj la salut la softwareliber.ro cu detaliile despre proiect
pentru a putea fi revizuit și adăugat pe site.

Vă mulțumesc anticipat.

P.S.: Lista se va putea afla la
http://softwareliber.ro/proiecte/implicare/proiecte-romanesti/

--