[software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Mai 31 13:01:57 EEST 2009

În data de 31 mai 2009, 12:34, Răzvan Sandu <razvan.sandu la zando.ro> a scris:

> Pe 31.05.2009 11:56, Jani Monoses a scris:

> Am să citez cele spuse de Dl. Constantin Teodorescu la eLiberatica: noi,
> românii, nu ducem la bun sfârșit nici un proiect, fiindcă ne propunem să
> facem lucruri 100% perfecte, de la început. Discutând pe margine și căutând
> soluții, nu mai începem proiectul niciodată...

Asta e lamentare specific umană, nicidecum românească. În alte țări
este mai curat pentru că se face mai des curățenie și pentru că-s mai
multe coșuri de gunoi, nu pentru că-s mai buni oamenii.

Aruncați o privire pe sourceforge.net să vedeți câte proiecte sunt abandonate.
Tinerii elevi și studenți trebuie ghidați, nu merge să le spui să facă
ceva și gata.
Or fi unii pasionați care merg de unii singuri și neținuți de mână,
dar ăia sunt puțini, dintre ăia provenim și noi.
De aceea cred că resursele noastre (timp) ar fi mai bine folosite în
ghidarea altora decât să încercăm să facem noi totul cum zice uneori
Adi Roiban.
Noi am văzut și auzit deja multe așa că am putea profita de asta dând
mai departe din experiența acumulată sub forma unui suport.

Dacă vrem programe făcute de elevi, ar trebui să avem un concurs cu
premii. Dar cum n-avem afurisita aia de personalitate juridică e mai
greu să facem rost de premii.
Oricum, merită transformată treaba asta într-un proiect posibil.
Jani, tu mergi mai mult prin școli decât mine, am văzut că ai
participat recent la un concurs în juriu, ce părere ai ?