[software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Mai 31 13:14:41 EEST 2009

> Asta e lamentare specific umană, nicidecum românească. În alte țări

Asa e. Si e o scuza, mai mult decat o explicatie :)

> Jani, tu mergi mai mult prin școli decât mine, am văzut că ai
> participat recent la un concurs în juriu, ce părere ai ?

Elevii nu prea au timp si-s mai stresati de scoala decat studentii.
Faptul ca sunt minori poate fi un alt impediment sau nod in papura
daca astfel de proiecte s-ar face 'pe contract'. Am fost pana acum
doar de cateva ori in scoli, mult mai bine ar putea comenta aici
Manuel, Paul, Ionut sau Radu ca ei sunt liceeni si stiu mai bine.

Un astfel de proiect 'sponsorizat' ar merge mai bine la studenti sau absolventi.

Ideal ar fi proiect FOSS cu colaborare publica dar e greu de gasit
motivatia necesara la majoritatea.
Partea non-devel, adica vazut exact cum lucreaza aplicatiile
existente, asigurat un set de date in si out pt teste de
interoperabilitate,
adunat eventual cunostine specifice domeniului, minime dar ca sa poit
prevedea codul si DB ca sa fie mai usor de modificat mai incolo
sunt aspecte plictisitoare care nu prea merg in comunitati.
Aici mai degraba decat cu bani ar putea contrbiui o firma. Facut
specificatii clare la ce se vrea.

Jani