[software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Dum Mai 31 13:30:25 EEST 2009

Părerea mea este că se poate face acest lucru: deja văd o aplicație
drăguță scrisă în Python + GTK, ușor de împachetat și distribuit.

Am fost nevoit la un moment dat să folosesc acele softuri (distribuite
pe un floppy de 1.44MO, am căutat o unitate de dischetă) și sunt de
acord că sunt făcute la țurcă. Bănuiesc (pentru că așa merg lucrurile pe
la noi) că au costat la vremea lor și o căruță de bani.

Cred că dacă am porni acest proiect și am reuși în 6 luni să-l
popularizăm punând înainte „perfect compatibil cu ceea ce e pe MF.ro”,
am putea avea succes. Nu sunt sigur despre detaliile financiare: facem
concurență produsului existent; ar trebui să oferim suport; cred că
lucrurile acestea se vor clarifica după ce avem un produs.

Dacă mai sunt și alți dezvoltatori interesați, putem chiar începe o
discuție și demara un proiect Launchpad/Google Code/Sourceforge. Nu am
foarte mult timp acum (sunt în sesiune), dar văd un astfel de proiect ca
un lucru bun și plăcut pentru timpul liber.

Alex Eftimie