[software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Mai 31 13:44:55 EEST 2009

De acord cu tot ce zici. Acele programe s e dau gratuit de stat pentru
ca sunt necesare
pentru a preda diverse situatiei, deci nu se pune problema
competitiei. Nici ei nu ofera
suport pentru ce fac, si au destule buguri acele programe. Noi le
putem face mult mai bine.
+1 pt python/gtk si un site cu hosting DVCS.