[software-liber] Re: Aplicații practice Free Software

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Mai 31 17:15:10 EEST 2009

On Sun, 2009-05-31 at 17:03 +0300, Răzvan Sandu wrote:
> Ce ziceți să-l contactăm și pe Eduard Șuică (dacă nu-i deja pe lista
> asta) ? Jani, e în grupul vostru, la Cluj: http://www.radgs.com/

Eduard deja ne-a contactat, din păcate nu i-am observat mesajul numai
după ce am povestit personal cu el la eLiberatica.
E tare tipul și aplicația :)

Povestisem cu el că RadGs va fi Free Software și încă nu e sigur sub ce
licență va fi. La fel povestisem cu el despre posibile contribuții și
comunitate. Tipul e foarte deshis și probabil că la momentul actual are
unul dintre cele mai neobișnuite proiecte Free Software din România.

> Tocmai ne-a demonstrat la eLiberatica niște generatoare de aplicații,
> scrise de el și colaboratorii lui, cu care cred că s-ar putea scrie un
> program gen MF în două-trei zile...
>
> Poate ca, prin ei, se implică și alți programatori...

Totuși concept e un lucru nou și merită atenția, însă nu sunt sigur că
toți developer-ii au să-l accepte. Însă dacă vine și Eduard cu suport și
documentație, poate poate :)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/