[software-liber] Salut! Free Software in R. Moldova. Imi puteti da niste sfaturi?...

softlibermd la gmail.com softlibermd la gmail.com
Dum Mai 31 21:42:21 EEST 2009

Salut! Imi place mult ce faceti, ma refer la grupul si saitul vostru.
Apreciez si mai mult corerenta voastra in domeniul free software.
Doresc sa intemeez un grup similar la noi in Basarabia, deoarece la
noi sunt grupuri care promoveaza doar unele distributii(vestite) GNU/
Linux, iar free software si insemnatatea lui este foarte vag perceput
si promovat. Voi fi recunoscator daca imi puteti da niste sfaturi.
Am inceput sa creez un sait(e mai mult blog decit e sait)
http://sites.google.com/site/softlibermd/

Cu simta,
Iurie
e-mail : softlibermd la gmail.com