[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

Mihai Sucan mihai.sucan la gmail.com
Mie Noi 4 13:53:32 EET 2009

Bună ziua!

Mă bucur că va încântat acest fir de discuție.

Chestiunea cu "off-topic" a fost doar o încercare de a restabili subiectul
inițial a firului, pentru că am parcurs deja mai multe teme: criza de
identitate GSL, problema eternă a organizării unui grup (lideri, etc),
"utilizatori versus contribuitori", și evident noua temă a situației open
sourceului în universități, școli, firme și în instituțiile statului.

Într-adevăr, după cum ați reliefat, situația este destul de gri. Dorința
mea de a vedea promovarea de bun simț a contribuției open source chiar de
la profesori universitari, sau măcar, în ultimă instanță, de grupurile de
promovare open source ... este probabil prea devreme. :)

Cât despre MSDNAA, cred că este ceva util. Foarte bine fac cei de la
Microsoft. Ei se mobiliează. Nu e rău că unele universități oferă acces
prin parteneriat cu Microsoft la MSDNAA. Pot să spun și că de la GSOC prin
ACM am ajuns la MSDNAA - lucru care nu l-am considerat deloc rău.

Ce nu-mi place este că facultățile de profil promovează doar concursuri
gen Imagine Cup (de la Microsoft), în loc să promoveze și GSOC sau alte
oportunități în lumea open source.

Numai bine,
Mihai

--